Political Campaigns
Workshops & Courses
City Twinnings
Grant Writing
Strategic Planning
Виборча кампанія - тренінг
Виборча кампанія - тренінг
 
Вступ:
Наш тренінг це одноденний практичний семінар з трьох частин. Ми роз’яснюємо не якісь теоритичні кроки кампанії, а саме практичні, щоденні акції, заходи й «хитрощі», які дозволять Кандидату або партії знайти потрібну «критичну масу» голосів, щоб виграти вибори.
 
Наш тренінг показує, що вибори це не хаотичне явище, а навпаки професійна діяльність, доведена до рівня окремої науки. Тренінг вчить як систематично напрацьовувати “голоси”, робити мікротарґетінґ, перехоплювати ініціативу від своїх опонентів і як працювату в округах (в полі), враховуючи існуючі ресурси, фінанси, присутність працівників, тощо.
 
Ми вчимо команду Кандидата стратегічно та раціонально думати і діяти, щоб здобути чимнайбільше голосів з найменшими витратами, притому не розпорошуючи свої сили на «мертві» дільниці чи на неефективні дії, а концентрувати свої сили на знаходження «критичної маси» голосів. Тренінг також навчить тримати дисціпліну меседжів в кампанії і як правильно задіювати усіх працівників штабу.
 
Цей метод можна застосовувати як до мажиротарників так і до партій – метод не міняється. Тренінг буде доцільним навіть досвідченим мажоритарникам і партійним керівникам виборчих штабів, адже цей метод випробований в США, Канаді, Франції,  Румунії, тощо. Проте, в Україні подібних аналогів нема. Тренінг особливо буде корисним новим партіям/кандидатам, а досвідченим депутатам він ще і дозволить заощадити кошти. Тренінг також націлений на регіонні та обласні команди в яких постійно відбуваються зміни/ротації в партійних кадрах.
 
ЧАСТИНА І
 
Карти «під ключ» виборчих огругів – глибинний аналіз окружних результатів виборів на рівні виборчих дільниць. Карти являються невід’ємною частиною усіх перегонів та обов’язкові при формуванні виборчої стратегії і тактики.
Зразок картів #1
Зразок картів #2
 
Стратегія, тактика – ця частина пояснює як правильно вирахувати успішну та виграшну макро стратегію і тактику в окрузі для мажоритерника чи партії. Сегмент показує як на практиці розробляється стратегія та розрахунки щодо переможної кількості голосів, як і де боротися за ці голоси, та які «мертві» райони можна злити опонентам, тощо.
 
Тема кампанія, меседжі й політреклама – ця частина роз’яснює створення ефективних меседжів та елементи ефективної реклами. Вчимо, як вдосконалити кампанію через тематичний фокус і меседжі. Окремо зосереджуємося на використанні соціальних мереж.
 
ЧАСТИНА ІІ
 
Обласна команда Кандидата і центральна кампанія – важливо для кожної обласної команди знати, як координувати свою кампанію з центральним штабом, з центральним меседжем своєї партії.
 
Команди і Голова Штабу (ГШ) – спеціальний сегмент семінару про дії та функції голови штабу і всієї команди. Ця частина тренінга доступно пояснює, як і в якій функції ГШ і команда допомагає Кандидатові. Цей сегмент особливо буде важливо особам зацікавленим працювати у ролі ГШ (керівників обласних чи окружних, виборчої кампанії) та для розуміння команди, як злагоджено працювати в Штабі. Кандидат чітко має усвідомлювати хто буде його ГШ.
 
Спілкування керівників штабів з ЗМІ – ЗМІ приділятимуть велику увагу окремим перегонам в окремих округах. Це може негативно відбитися на Кандидатові, які не є підготовлені відповідно спілкуватися з журналістами. ГШ і Кандидату із досвідом цей сегмент тренінгу буде надзвичайно важливим.
 
Спілкування Кандидата й керівників штабів з виборцем – Кандидат і керівники штабів спілкуються з виборцем віч-на-віч і вже існує комплекс виробленої практичної тактики ефективного спілкування тет-а-тет. Основне завдання Кандидата заключається у спілкуванні з виборцями, а не у мікро-керуванні ресурсами кампанії.
 
Заходи після виборів – невід’ємна частина виборів незалежно від результатів виборів.
 
Виборчий план – опис та пояснення головних фаз в кожній кампанії. Вчимо, як створити та імплементувати виборчий план в окрузі і як сформувати «порядок денний» на кожний день виборів, щоб усі працівники правильно були задіяні і щоб команда, кандидат і партія мали максимальний контроль над усією кампанією та її ресурсами.
 
GOTV (Кампанія в день виборів) – робота кампанії в день виборів для того щоб голоси «критичної маси» не були втрачені в день виборів. Окремо роз’яснюємо функцію спостерагачів та уповноважених осіб на дільницях в день виборів.
 
ЧАСТИНА ІІІ
 
Тренінґ під-ключ – в додаток до звичайного тренінга, Група Провіденс також надає спеціальний тренінг «під-ключ» під конкретний округ, де на основі карт, статистики, «брейнстормінга» та SWOT Analysis i фокус групи виробляються меседжі та гасла для кандидата в конкретному окрузі.